Deklaracja dostępności

Ognisko Pracy Pozaszkolnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://oppochota.biposwiata.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • - Zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowych opisów alternatywnych lub nie posiadają ich wcale. - Filmy umieszczone na stronie nie posiadają napisów oraz audiodeksrypcji. - Część plików nie jest dostępna cyfrowo. - Niektóre treści tekstowe nie są dostępne cyfrowo. - Część linków umieszczonych na stronie nie posiada prawidłowych opisów kontekstowych lub nie posiada ich wcale. - Strona zawiera element, który nie obsługuje akcji onclick w przeglądarce. - Część załączników nie posiada prawidłowych opisów kontekstowych lub nie posiada ich wcale. (powód: .)

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny IDcom Group Sp. z o.o..

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie informujemy, iż:

 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Ognisko Pracy Pozaszkolnej 
ul. W. Skorochód- Majewskiego 17 , 02-104  Warszawa
reprezentowane przez Dyrektora Kingę Stępień

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – p. Kamilę Kutyłę - Szpindler  - oraz jej Zastępcę, z którymi może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pisząc na adres e-mail:  iod@dbfo-ochota.waw.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby (z dopiskiem IOD).

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązku wynikającego z art. 18 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych tj. rozpatrzenia wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej oraz wypełnienia obowiązków z archiwizowaniem dokumentów (art. 6 ust.1 lit. c RODO- przetwarzane jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze). 

4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa i umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartych z Administratorem.

5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani żadnej organizacji międzynarodowej.

6. Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne, gdyż konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak rozpatrzenia wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej.

7. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej wskazanego celu, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przepisami prawa.

8.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, przenoszenia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (pisemnie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczące Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 

10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą też poddawane procesowi profilowania.

Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej: OTWÓRZ/POBIERZ

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Marzena Lamus

Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Główne wejście posiada schody. Wejście od strony hali sportowej jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie korytarzy

Korytarze są dostosowane do osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie schodów

Schody nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie wind

Budynek nie posiada wind.

Dostępność pochylni

Budynek nie posiada pochylni.

Dostępność platform

Budynek nie posiada platform.

Dostosowanie parkingów

Placówka dysponuje miejscem parkingowym, które może być wykorzystywane przez osoby niepełnosprawne.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do budynku szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

Budynek nie posiada głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność pętli indukcyjnych

Budynek nie posiada pętli indukcyjnych.

Dostępność tłumacza języka migowego

Od lutego 2023r. istnieje możliwość skorzystania z usługi online tłumaczenia polskiego języka migowego.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lutego 2021 11:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Różańska
Ilość wyświetleń: 819
07 maja 2025 19:47 (Małgorzata Różańska) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
07 marca 2025 10:47 (Małgorzata Różańska) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
13 lutego 2025 18:26 (Małgorzata Różańska) - Aktualizacja deklaracji dostępności.